Retourneren en garantie

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Binnen 14 dagen na ontvangst kunnen de artikelen of het artikel worden geretourneerd of kun je aan ons mededelen van de aankoop af te zien. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard vast te stellen. Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn geneesmiddelen, waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Geneesmiddelen zijn namelijk om redenen van gezondheidsbescherming niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling is verbroken. Dit laatste kun je doen door ons hiervan per e-mail op de hoogte te stellen. Ook kun je gebruik maken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar je bent hiertoe niet verplicht. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Na ontvangst van de herroepingsmededeling betalen wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug. Het bedrag wordt met eenzelfde methode terugbetaald, als waarmee de aankoop in eerste instantie is gedaan (voor zover technisch mogelijk). Wij mogen echter wel wachten met terugbetalen totdat de producten geretourneerd zijn of tot het moment dat u heeft bewezen deze te hebben geretourneerd.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Het retourneren van artikelen is kosteloos. Aan de hand van een antwoordnummer kan je de artikelen kosteloos retourneren. Het antwoordnummer is op te vragen door te mailen naar info@gelsectan.nl. Je kunt de artikelen in hetzelfde pakket terugsturen als waarin je de artikelen hebt ontvangen, indien het mogelijk is om dit pakket opnieuw te sluiten en te voorkomen dat de artikelen beschadigen. Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn geneesmiddelen, waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Geneesmiddelen zijn namelijk om redenen van gezondheidsbescherming niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling is verbroken. Indien het artikel na openen kwalitatief niet in orde is kun je contact opnemen met de klantenservice van Gelsectan®. Het pakket moet worden voorzien van naam, antwoordnummer, postcode en plaats. Hieronder is een voorbeeld weergegeven met daarin de juiste naam, postcode en plaats. Op de plek van de sterretjes dien je het antwoordnummer te plaatsen. Wanneer het pakket is ingepakt en voorzien van het juiste antwoordnummer, kan je deze naar het dichtstbijzijnde postkantoor brengen. Van het postkantoor ontvang je een verzendbewijs in de vorm van een bonnetje. Bewaar dit bewijs goed. Wanneer het pakket door een onbekende reden zoek raakt kan je aan de hand van dit bonnetje aantonen dat je het pakket daadwerkelijk hebt verstuurd.

Gelsectan®
Antwoordnummer *****
1380 VE WEESP

Het is ook mogelijk om de bestelling op reguliere wijze te retourneren. Dit kan naar onderstaand adres. Let op! Deze manier van retourneren is op eigen kosten.

Pampuslaan 186
1382 JS WEESP
Nederland

Let op! Wanneer je het pakket gebruikt waarin de artikelen zijn verzonden, is het belangrijk dat de sticker met je eigen adres (als ontvanger) niet zichtbaar is. Plak over deze sticker een andere sticker met de juiste gegevens, of kras het adres door met een stift of pen. Op deze manier voorkom je dat het pakket opnieuw naar je adres wordt verstuurd.

Waar kan ik terecht met een eventuele klacht?
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wat is de gehanteerde garantie?
De wettelijke garantie is van toepassing op onze producten, dat wil zeggen dat een product moet doen wat de koper redelijkerwijs mag verwachten conform de wet. Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik.

Ik ben vandaag uiteten geweest. Totaal geen opgezette buik!

Niessen

Voor mijn gevoel zijn mijn darmen minder snel geprikkeld en de heftigheid van dat geprikkelde gevoel is minder. Ben benieuwd naar lange termijn effect.

Debby

Nu een week gebruikt, ben voorzichtig positief!

Jen

Geen last meer sinds ik Gelsectan gebruik.

Anoniem

Darmen zijn inderdaad rustiger.

Peter

Werkt top

Cindy

Het werkt goed. Na veel andere producten gebruikt te hebben werkt dit goed met 1 tablet per dag.

Peter

Werkt echt heel goed. Ook bij problemen als lactose intolerantie en geprikkelde darmen gasvorming en opgeblazen gevoel. Na 8 dagen gebruik merkte ik duidelijk een goed verschil.

Anoniem

Minder opgeblazen gevoel.

Manuela

Het werkt super, op een moment ingenomen wanneer ik altijd pijn had, de pijn was weg, heerlijk gevoel!

Nick

Heb wel het idee dat er verbetering optreed.

Debbie

Geen last van een opgeblazen buik. Capsules zijn goed om te slikken.

Anoniem

Het werkte vrij snel.

Nathalie

Betere stoelgang en minder buikpijn na het eten.

Hester
Chat met ons!